۴ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

مرحله ۱ تا ۱۹۹ آمیرزا - جواب مرحله ۱۱۱امیرزا - بازی آمیرزا

جواب بازی آمیرزا مرحله 100 تا 200

کلمات اضافی در بازی آمیرزا سکه هایی به شما می دهند که می توانید از آن ها برای کشف کلمات جدید در مراحل سخت استفاده کنید ، شما با پیدا کردن هر 5 تا 20 کلمه اضافه برنده 20 سکه خواهید شد.

اما از آنجایی که بازی آمیرزا دارای مراحل بسیار زیادیست و آمیرزا در آپدیت جدید بیش از 900 مرحله دارد ، ممکن نیست بتوانید تنها با سکه هایی که بدست می آورید برای یافتن کلمات مراحل دشوار استفاده کنید و لازم است تا جواب بازی آمیرزا را در سایت های اینترنتی جست و جو کنید.

ادامه مطلب...
۳۰ تیر ۰۲ ، ۱۲:۲۴ ۰ نظر
رحمان مولایی

آموزش و فرایند راه اندازی دستگاه ماینر

پس از خرید دستگاه ماینر، مراحل زیر را برای راه‌اندازی آن دنبال کنید:

بررسی محتویات بسته: باز کردن بسته دستگاه ماینر و بررسی محتویات آن را آغاز کنید. معمولاً بسته شامل دستگاه ماینر، منبع تغذیه، کابل‌ ها و دفترچه راهنما است. بررسی کنید که تمامی ملزومات کامل و بدون آسیب به دست شما رسیده باشد.

ادامه مطلب...
۲۲ تیر ۰۲ ، ۱۹:۵۷ ۰ نظر
رحمان مولایی

بررسی خصوصیات مخزن فایبرگلاس

برای نگهدای تمامی سیالات اعم از شیمیایی، آب آشامیدنی، آب غیر شرب و فاضلاب شهری و ..... از مخزن فایبرگلاس استفاده می کنند که تولید این مخازن با کیفیت بالا را فقط در شرکت سازآب می توانید خریداری کنید.

استفاده از این مخازن مزایای متعددی دارد که از میان آن‌ها می‌توان به مقاومت نسبتاً بالای آن‌ها در برابر فشارهای خارجی اشاره کرد. طی سال‌های اخیر محبوبیت استفاده از این نوع مخازن برای نگهداری مایعات به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. در بسیاری از مواقع، این مخزن‌ها برای نگهداری آب مورد استفاده قرار می‌گیرند، هرچند استفاده از آن‌ها برای نگهداری انواع مواد شیمیایی نیز امکان‌پذیر است. در ادامه درباره ویژگی‌ها و خصوصیات این مخزن‌ها بیشتر توضیح خواهیم داد؛ با ما همراه باشید.

ادامه مطلب...
۰۵ تیر ۰۲ ، ۱۵:۰۱ ۰ نظر
رحمان مولایی

آپدیت نود 32 - لایسنس رایگان نود 32 - یوزرنیم پسورد

دلایل استفاده از آنتی ویروس نود 32

صدها آنتی ویروس وجود دارد که همه آنها ادعا می کنند که بهترین محافظت را برای سیستم با بهترین قیمت ارائه می دهند. اما بسیاری از آنتی‌ویروس‌ها دقیقاً آنطور که تبلیغ می‌شود کار نمی‌کنند ، نرخ شناسایی بدافزار ضعیفی دارند، سایت‌های مخرب را به‌طور مداوم مسدود نمی‌کنند، و ویژگی‌های اضافی آن‌ها بد طراحی شده‌اند و عملاً بی‌فایده هستند.

ادامه مطلب...
۰۳ تیر ۰۲ ، ۱۸:۵۰ ۰ نظر
رحمان مولایی